יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

bigmook בממלכת הממתקים

לפעמים לכולנו כיף לחזור ולהיות ילדים. מי לא אוהב ממתקים???
בעבר הרחוק נהגתי לעשות המון דברים מפימו.....(נורית -זוכרת את ערבי המילפורי???) אבל בשנים האחרונות הפימו נזנח והתייבש.....בשבת האחרונה החזרנו לו עדנה.....אורית חברתי היקרה הזמינה אותנו למפגש מהסרטים, אוכל מדהים, חברה מצויינת ויצירה - מה צריכה בת אדם מין הישוב ביום שבת בבוקר? רק את זה!!!!
סופו של ענין שהילדים הלכו עם הגברים ליער לפרוק אנרגיה ולהשתובב, ואורית ואני בעיקר לשנו ומילאנו תבניות, כששבו הילדים הם לא ויתרו וגם הם יצרו כמה.....
בבית החלטנו שלפני שמחלקים את היצירות והן נעלמות, עושים הפקת צילום באמצעים ביתיים פשוטים.
אז קבלו את הפקת הצילום שלנו מבית היוצר של יונתן, יערה ואמא-
"BIGMOOK בממלכת הממתקים"
קסטות ביסקויטים בטעם של פעם.....

יש לי גלידה די טובה די טובה ומשובחה......

מקרונים בסגנון צרפתי....בכל הטעמים שיש, נאפו ע"י פייסטרי שף מאד מיוחד.....וכחול!


ותראו מה עשיתי מהם....עכשיו תבינו את החורים.....

ועוגיות אוראו פשוט אמיתיות להחריד כשאני ממש רעבה בא לי לשים אחת בפה....

וקאפקייקס, איך אפשר בלי????

וכולם ביחד....ממש חנות ממתקים אמיתית!!!!

ולמי שמעוניין לעשות גם, כי חוץ מללוש פימו קשה מאד.....זה מאד קל לייצר את המקסימים הללו, שיטוט פשוט באינטרנט יביא אתכם לחנויות שונות המוכרות בחו"ל כל מיני תבניות מסיליקון ליצירת צורות מפימו.
ולי יש הרגשה שחזרה תקופת הפימו לעולם היצירה שלי......רק כפות הידיים הכואבות מהלישה מחפשרות דחוף פתרון לריכוך פימו (שרון רותם??? פעם כתבת על זה משהו שאני לא מוצאת.....)
אז תודה לאורית על הסדנא הכייפית ונורית - הנה זה בשבילך כזכר לימים הטובים ההם, ואלה שיהיו.

19 תגובות:

  1. יאמייייייייי!!!!
    הכל נראה מעורר תיאבון לגמרי וכ"כ צבעוני ויפה(ועוד ללא קלוריות אז בכלל מעולה)
    השרשרת שלך מדהימה-תתחדשי יקירתי

    השבמחק
  2. מקסימים!נראה שנהנית מאד להכינם. תתחדשי על השרשרת!

    השבמחק
  3. זהר, זה מקסים, הייתי בטוחה בהתחלה שהביסקויטים למעלה אמיתיים.
    רוצה גם...
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  4. פתחת לי את התאבון, זה נראה מעולה! וממש אמיתי... :-) כל הכבוד על ההשקעה. אני לא בטוחה שיש לי את הסבלנות הנדרשת... :-)

    השבמחק
  5. תשמעי ממש אמיתי!
    יאמי, יאמי.
    שנה טובה ומתוקה!
    לימור

    השבמחק
  6. עשית לי חשק לפימו! LOL
    הכל פשוט נראה הכי אמיתי וטעים שיכול להיות!
    תתחדשי על השרשרת, מקסימה ביותר!

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  7. נהדר!
    שלי בדרך לארץ ואני כבר צופה הנאה גדולה לילדים ולי :-)

    השבמחק
  8. תקופת הפימו שלי קצרצרה ביותר, שיעור אחד במלאכה בבי"ס יסודי...אולם למראה תוצריך עושה חשק...

    השבמחק
  9. זה מהמם! הקסטות והאוריאו ממש אמיתיים!

    השבמחק
  10. יש איזה חומר מיוחד שמוסיפים לפימו והוא מרכך אותו- נקרא mold maker.
    אפשר להשיג בחנויות יצירה.
    בנוסף, לרדד עם מכונת פסטה עושה את החיים ממש ממש קלים....

    יצא ממש מקסים- ונראה כל כך אמיתי, הייתי בטוחה שאלו מאכלים :-)

    השבמחק
  11. איזה יופיייייי כבר כל-כך הרבה זמן שלא עשיתי משהו מפימו, למעשה נראה לי שנפטרתי מכל הפימו שהיה לי!!
    יופי של ממלכת ממתקים עשית לי חשק גדול

    השבמחק
  12. די! תקשיבי אני הייתי משוכנעת שהכנת קסטות בייתיות מיני...
    זה הורס!!
    רוצה גם!
    נדבר על זה היום בערב..
    הילה

    השבמחק
  13. לולא הייתי רואה אותם במציאות, לא הייתי מבינה עד כמה הם קטנים ומתוקים, למרות שהם מצולמים על הצואר... כיף של פימו במיטבו, הכל נראה מאוד מפתה למאכל... :-) הקסטות - שוס רציני!
    נשיקות

    השבמחק
  14. כמה מתיקות ואיזה הספק מרשים למפגש אחד.
    הכל נראה כל כך אמיתי שבא לתת ביס.
    לגבי הפימו הישן, כבר הספקנו פנים אל פנים :-)
    שבוע טוב!

    השבמחק
  15. הכל נראה כזה טעים. עושה חשק לתת ביס. לוקח רגע עד שמבינים שזה לא אוכל :)
    משגע :)

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  16. מותק המחרוזת יצאה מהממת
    גם לנו היה כיף גדול
    בקרוב ההמשך

    נשיקות
    אורית

    השבמחק
  17. מה זה גלידה "די טובה"????
    זו גלידה הכי טובה, הכי טובה ומשובחה (-:
    וגם מהממת ומגרה D-:

    השבמחק
  18. כל כך מעורר תיאבון וואו...אפשר להשמין רק מהתמונות ...

    השבמחק