יום שלישי, 16 במרץ 2010

איך יודעים שבא אביב?

מסתכלים היטב סביב סביב.....
זה מדהים...עדיין קר פה בררררררררררררררר אבל השמש יוצאת לעיתים תכופות יותר, הימים מתארכים ו...איפה שפעם היתה שלולית קפואה ומושלגת, יום בהיר אחד צץ מרבד קסום של פרחים סגולים.....הנסיכה שלי הלכה בזהירות בזהירות בינות הפרחים (לא לדרוך בטעות על אף פרח) בכדי להביא לכם את התמונה המתוקה הזאת (ותראו איך זה משתלב מקסים בצבעוניות עם המעיל הסגול שתפרתי לה אצל מלי):
אני רוצה להודות לכולם כולם על התגובות החמות וכל כך מפרגנות....אין לכם מושג כמה כוח זה נותן, תקוה, שמחה, אושר, דיצה וצהלה - לדעת שהיצירה מקבלת הכרה והערכה גם במחוזות שמעבר לאני = עצמך.....

אז אכן הבאנר החדש של הבלוג מקסים גם בעיני, תודה לכל מי ששם לב והגיב בחום, הרבה זמן התלבטתי על הבאנר, עד שיום אחד במשחק היומי עם הנסיכה במטבח (Y FOR YAYA ועוד- M FOR MUMMY, כן ככה זה כשהילדים שלך לומדים ABC ולא "אבגדהוז"......) פתאום ראיתי שיש לי את כל האותיות, אבל אופס, נעלמה ה- R חיפוש דקדקני לא העלה אותה אפילו בין הגושים האפורים העפים (פרוכים קוראים להם אצלנו בבית אמא.....) שמתחת למקרר, עוד M נמצאה במקפיא, עוד A במשחקי הילדים בסלון, אבל אין R.....עד שהגיעה חברתי לימור, ראתה שכמעט מרוב מצוקה אני חורטת R על המקרר, ולמרות שהיא לא מכירה את בעל הבית נזעקה "לא חבל על המקרר?" ונחלצה לעזרה, שירבטה על פתק את האות R והנה זאת ניתלתה ליד שאר האותיות, יצא אפילו - "כאילו בכוונה".....אז הנה חשפתי קצת מאחורי הקלעים של הבאנר.....ולימור על תכעסי עליי שמה שמצולם זה הגב שלך בטישירט פיג'מה!

ולקראת הפסח....תראו מה יצרה אמנית הקרמיקה המוכשרת - נעמה זוסמן....צלחת הפסח הכי יפה שראיתי בחיים שלי (אני מאוהבת בג'ורנלינג, מילים מילים כתב ודפוס עושים לי את זה בכל צורה ובכל שפה....), ניתן להשיג בחנות מוזיאון תל אביב וכמובן דרך יצירת קשר עם נעמה האומנית עצמה באימייל:nzussman@gmail.com

ולסיום, מי מכיר?מי מכיר את הספר - תמונות מספרות? אני חושבת שאין גן ובית בישראל שלא עבר את התחנה הזאת....אני בעצמי מודה ומתוודה שזרקתי בעבר כמה עותקים של הספר הזה ואני מכה על חטא, חלילה לכם לחשוב שבגלל שהטקסט גאוני, כי הוא לא, הוא מאד ארכאי ואף קצת דבילי, אבל התמונות או שיש לאמר : איורים, אויש, אין אין עליהם בוינטג'יות. אז תודה לנועה שנתנה לי את הספר שהיה אצלה ותראו איזה יופי, איך תמונות מספר יכולות להפוך לתמונה משגעת לקישוט חדר.....לעיתים עם מסגרת איקאה מטופלת ולעיתים עם מסגרת מחנות צדקה או מרכז מיחזור.....


יש עוד תמונות בשחור לבן וצבעוני, עוד לא סיימתי לעבוד על המסגרת שלהן.

11 תגובות:

  1. יפה לך... ולנו
    שחזרת לפוסטים צפופים
    וד"ש לחומלת מקררים

    אורית

    השבמחק
  2. הנסיכה של עם הפרחים נהדרת!!!!
    הצלחת הזו באמת מהממת,
    הבאנר משגע (כבר אמרתי :-))
    והתמונות האלה נהדרות! ראיתי את הספר בתמונות חדר היצירה שלך ואמרתי לעצמי שבטח עשית איתו משהו ;-)...

    השבמחק
  3. מרבד הפרחים הללו הוציא אותי מדעתי.... אני אכולת קנאה.... הנרקיסים היפים שפרחו לנו בגינה נבלו כעבור פחות משבוע.... תגידי אצלכם שם בלונדון האביב פורח זמן רב יותר מישראל? אם כן אז אני באה...בעצם יש עוד כמה סיבות שאני מוכנה לחזור ללונדון. את הספר תמונות מספרות עיני צדה עוד בפוסט הקודם ורציתי להגיב לך עוד ברשומה הקודמת שגדלתי על הספר הזה ( בטח כמו עוד רבים אחרים), נחמד הסיפור מאחורי האות החסרה, כמו הסיפור של נתן אלתרמן על הף סופית. חג שמיח....

    השבמחק
  4. הבאנר החדש חזק מאד! מקסים!
    אהבתי!

    השבמחק
  5. המעיל (שליטפתי) יהיה טוב גם לשנה הבאה... איזה כיף לנסיכה המקסימה שלך!
    העבודות של נעמה זוסמן חזקות תמיד... ותמונות מספרות - איזו נוסטלגיה - ובכל הספרים האלו תמיד רואים את העולם הנאיבי של פעם...
    :-)

    השבמחק
  6. הנסיכה מקסימה , וסגול זה הצבע שלי (VIOLET)
    באנר מקסים יצא לך ,שוב חוזרת על עצמי : את בלאגניסטית חחחחחח

    וגם אני זרקתי את הספר הזה - אכן טפשות עכשיו כשאני רואה את הרעיונות שלך.
    אין עלייך

    נשיקות
    סיגל

    השבמחק
  7. איזה באנר שווה ומגניב! (וגם הסיפור עליו...)

    תמונה נהדרת של הנסיכה עם הפרחים :)

    וחתיכת נוסטלגיה, הספר הזה...

    השבמחק
  8. נחמד לשמוע על הסיפור מאחורי הבאנר, במת תהיתי לאן נעלמה לה R ...
    והוא מקסים כמובן ! וגם כל שאר הפוסט.. מחכה לבא בתור (כמו תמיד) :-)

    השבמחק
  9. תתחדשי! ואיזה קטע עם הספר- ראיתי אותו בתמונות של החדר יצירה שלך, וחשקתי בו מיד! הציורים שלו באמת מקסימים למסגור, זה יפהפה!!

    השבמחק
  10. התמונה של יערה בין הפרחים פשוט מדהימה, ובנוגע לבאנר החמודי, הייתי בטוחה שה R החסרה זה בכוונה כי זה נורא יפה ככה...

    השבמחק
  11. הכרכומים שלכם כל ך יפים.
    איזו צבעוניות משגעת!!!!

    מסכימה איתך לגבי התמונות
    גם אני שומרת ספרים כאלו והספר תמונות מספרות מקסים

    השבמחק