יום חמישי, 25 בפברואר 2010

מי יודע מה זה LUTHIER?

אבא שלי הוא אמן.....אמן רב תחומי, כנראה שהרבה מכשרונות היצירה במשפחה ירשנו ממנו, (למרות שאני כל הזמן חוזרת ואומרת, גם לאמא יש הרבה כשרונות ובודאות את היכולת והאהבה לבישול ולקריאה קיבלתי ממנה יחד עם עוד הרבה דברים אחרים, ועל כך ברשומה אחרת שתוקדש לאמא....).....בשנים האחרונות אבא שלי עשה את המעשה החכם ביותר שאדם יחסית צעיר יכול לעשות - לצאת לפנסיה הרבה לפני הגיל שאחרים עושים זאת....., אבא שלי הוא הרבה דברים, בראש ובראשונה הוא אבא שלי וזה הכי חשוב, והוא גם סבא מדהים, אבל הוא גם צייר בחסד, מתקן כל דבר, יודע לשפצר זבל ככה שיתפוס ממש מעט מקום, דג דגים גם במקומות בלתי אפשריים, מחשב חישובים מסובכים בראש ומדבר מיליון שפות.....

בנוסף, אבא שלי הוא LUTHIER ובשנים האחרונות הוא בונה גיטרות ועוד כל מיני כלי נגינה מיוחדים.

זאת גיטרה חשמלית שהוא בנה לאח שלו מתנה:

וזו גיטרה שנבנתה לאח שלי במתנה בחודש ינואר האחרון:




אבל לא רק את הגיטרות, אבא שלי ייצר לעצמו במחסן קטנטן ביותר, בית מלאכה שלם לייצור גיטרות כולל מספר כלים מעניינים לכיפוף העץ ויצירת צורת הקימורים של הגיטרה.....

שוב אתן לתמונות לדבר בעד עצמן.....



וכרגע הוא עובד על פרוייקט סודי.....מבטיחה לשתף כשזה יצא לפועל.

אז אבא, פוסט זה מוקדש לך באהבה ותודה על כל הסיוע שאתה מגיש לנו בתקופה האחרונה ובכלל.

10 תגובות:

  1. וואו, זה פשוט קסום!
    תמיד זה נראה לי קסם להכין כלי נגינה,
    ואבא שלך נשמע איש מיוחד ומקסים... כיף לך!!

    השבמחק
  2. מדהים!! כמי שמתגוררת בבית עם אוהבי מוסיקה, נגן חליל, פסנתר ונגן גיטרה אחד שמחזיק בגיטרה אקוסטית וגם בחשמלית אני נפעמת! מדהים לראות איך חומר הופך בידיו של אמן לתוצר שמפיק צלילים שממלאים את החיים קסם!

    השבמחק
  3. זה מדהים!
    יש לי מכר שבונה גם גיטרות,
    זה נראה לי פשוט להיות קוסם!!

    השבמחק
  4. איזה פוסט נפלא ומחווה מקסימה! בית המלאכה נראה קסום - התמונה של אביך שקוע במלאכתו דרך "עינית" הגיטרה - מהממת... אשריו שהוא יודע להשתמש בכשרונות שהטבע בירך אותו בהם!
    מתה על גיטרות (והבית מלא בכל הסוגים) - וגם מנגנת לעצמי על אותה אחת שמלווה אותי מגיל 14...

    התרגשתי...!

    (ותתחדשי על הקוסמטיקה של הבלוג :-))

    השבמחק
  5. WOW זה כל כך מגניב!!!!!!!!!!!!!!
    אחלה פוסט וכל הכבוד לאבא

    השבמחק
  6. תודה לכן כולן על הברכות. אכן אבא שלי איש מאד מאד מיוחד התברכתי!

    השבמחק
  7. דבר ראשון הכותרת של הבלוג החדשה עם הפרח הרקום, התחרה על הנייר הממוחזר מאד מאד יפה....
    דבר שני, מקסים לחשוב שיש אנשים בימינו שבאמת עוד בונים כלי נגינה, זה תיד נראה לי מין מקצוע כזה שעבר מן העולם ( על אף שאני יודעת כי מכונה אינה יכולה לעשות זאת במקום האדם, ואולי כן?) זה נראה לי כל כך קסום ועתיק כמעט כמו גילדות הציירים בימי הרנסנס, שהיו שוליות של ציירים שהיו יושבים וליד הצייר ולומדים את המלאכה... אם את מבינה למה הכוונה, מקסים. איך הוא הגיע לעסוק בזה? מאד מעניין.
    דבר שלישי, התמונה של אבא שלך מבעד לחור של כלי הנגינה יפיפיה.
    דבר רביעי, אם אבא שלך היה קצת יותר שמן הייתי חושבת שצילמת את אבא שלי במחסן שלו שהוא בית המלאכה שלווהוא הוא מבלה שם די הרבה ויוצר דברים מדהימים, כי זה נראה מאד מאד דומה, אני מבטיחה לצלם והראות לך יום אחד.
    דבר חמישי, קיבלתי קישור לבלוג שלך דרך חברה טובה שלי מארה"ב מבלי שהיא תדע שאני מכירה אותך כבר ממקודם, רק שעם החברה הזו לא דיברתי הרבה זמן... אז זה היה מצחיק.
    דבר שישי, פורים שמח, ואני זוכרת שאמרת שאת עושה בהשראתי תחפושת תותית אז אני סקרנית לראות.

    השבמחק
  8. איזה ידי זהב יש לאביך ואיזה כיף ומרגש לקרוא כזה פוסט-אפשר להבין איפה קיבלת את האהבה הגדולה שלך ליצירה ולנתינה
    חג שמח מישראל הגשומה והקרה (-:

    השבמחק
  9. איזה יופי - של תמונות, עיסוקים, ובכלל.
    מרשים מאוד - ולא, לא הכרתי את המילה luthier תודה!

    השבמחק
  10. נתחלי בזה שלא הכרתי את המילה. בתור חובבת מילים מייד הוספתי ללקסיקון. חוץ מזה אבא שלך אדם קסום וזאת ההוכחה שהכול נשאר במשפחה!

    השבמחק