יום שני, 1 בפברואר 2010

יש לנו זוכה בגרלת הבלוגולדת!!!

יש לנו זוכה!!!! בהגרלת הבלוגולדת שלי עלתה בגורל לא אחרת מאשר - קשת!!!! אני עוד מתלבטת האם להפתיע אותך, או שמא את תבחרי....מתלבטת, נראה לי נתמסר במסרים ונראה?!
תודה תודה לכל המגיבות והמגיבים, גם מי ששלח לי באימיילים.....מעניין שמסקר קצר נראה שכולכם מאד אהבתם את הצלחת המנופצת לרסיסים, ואני שלתומי חשבתי שזה מעין פרוייקט איזוטרי כזה שבוצע "על הדרך" ללא תיכנונים מורכבים ואיזו טכניקה יוצאת דופן....טוב אתם רואים כמה החיים האלה מפתיעים לעיתים? צלחת האוכל המשומשת של האחת נופצה על הפרקט של האחרת להיות מגנטים במטבח.....(חלק אחד גם נשלח למישהי מאד מיוחדת!)
וכמובן שלא ניתן לסיים רשומה זאת, ללא יצירה בכלל....הרגלתי אתכם לרשומה יומית ופתאום הורדתי במינונים.....(גם לי יש תקופות!) אבל שלא תישגו זה לא בגלל שלא יצרתי חלילה זה בגלל שהמצלמה שלי הטובה עדיין בתיקון ובגלל עוד הרבה סיבות ותירוצים שממש אינם רלוונטים.... טוב נו בכל זאת אתגבר על ירידה ברמת הצילומים בכדי לספק חוב ישן נושן - מעיל פליז דו צדדי עם ריצרצ טריק שמתהפך לשני הצדדים שתפרתי בישראל בסדנא של מלי חוט ומחט המופלאה! אז קבלו את דוגמנית הבית וחדי האבחנה שביניכם יראו שגם פה השתמשתי בסדין של סבתא ליצירת פרח קישוט! גם שבחלק מהתמונות המעיל הוא בסגול בהיר ובחלק אחר בסגול כהה, כן זה הטריק - הוא דו צדדי....לפתע כשאני מסתכלת על הצילומים העקומים האלה, התמונות שבקושי מפוקסות, אני רואה שיש בהן איזה קסם... אני מקוה שגם אתם תחשבו כך וזה לא איזה שכנוע עצמי - מעקף פסיכוגונטיבי של פרפקציוניזם מודחק לפינה.....


























13 תגובות:

  1. קשת - YOU LUCKY GIRL -אם למישהי מגיע לזכות-האמת מגיע לה (-:

    ושתי היצירות שלך (המעיל והדוגמנית) משגעות
    שיהיה יום מקסים

    השבמחק
  2. טואוב לקשת:]

    שתי היצירות- אכן מתוקות מתוקות!:)

    השבמחק
  3. התמונות מתוקות ! מאוד... ! וברכות לזוכה קשת - אין ספק שהיא ראוייה - מזל טוב :-) !!

    השבמחק
  4. את משו משו. חיוך רחב...
    סבבי לקשת.
    המעיל - היה כיף למשש אותו, וטוב שהוא יספיק לדוגמנית הבית לפחות לשנתיים הבאות - כי הוא כל-כך נעים וכל-כך מקסים, וכל-כך מלא באהבה של אמא!
    תמונות אכן מיוחדות עם האין-פוקוס שלהן. ואין מה לומר על השמחה והגאווה בעיניים שמביטות מהתמונה הרביעית!
    נשיקות,
    מיוחדת... :-)
    (שעוד לא הספיקה לסייר בארכיון הבלוג אבל מודה לך מקרב לב על היענות מהירה לקבילות הציבור, ומבטיחה להשתמש באפליקציה החדשה בקרוב מאוד...)

    השבמחק
  5. מעיל ממש ממש מדליק!

    השבמחק
  6. וואו!!!!!!!
    יצא מקסים.
    את כל כך מוכשרת יקירתי.
    אוהבת אותך מאוד.
    ג'ודי

    השבמחק
  7. יופי של מעיל ודוגמנית - יופי יופי....
    תמשיכי, הרגשתי ירידה במינונים, וזה חסר....

    ברכות לקשת ,

    מיכל

    השבמחק
  8. צ'מעי כשמעלים מעיל עם כזאת דוגמנית ברור לך שלא ממש מסתכלים על המעיל?????
    יצא מקסים משני הצדדים כמובן וברכות לקשת.

    השבמחק
  9. איזה כיף לקשת!!!!
    בהחלט מגיע לך :):):):)

    המעיל משגע!!!! והפרח מתקתק :):):)

    השבמחק
  10. יש!!!!
    תודה רבה :-)

    המעיל משגע, את מוכשרת כ"כ!

    שמת לב שאני מצליחה להגיב? הקשבתי לעצתה החכמה של יעל קיפודים וניסיתי דרך האקספלורר להגיב והצלחתי! (בדר"כ אני גולשת עם ה-Firefox)

    שוב- תודה :-)

    השבמחק
  11. איזה כיף לקשת!!!
    וגם בלי הרבה פוקוס רואים כמה הקטנה הזו שלך מתוקההההה!

    השבמחק
  12. עכשיו הסתבכת עם אבא שלך!!!
    איפה יונצ ואיתמר?? לא אמרת להם שהם הפסידו עכשיו דמי כיס לשנה שלמה?
    אמא
    נ.ב. בלי קשר אני אוהבת את כל העבודות שלך ובמיוחד את דוגמנית הבית לכן לא בחרתי.

    השבמחק
  13. ראיתי אותו בשעת התפירה.
    הבת שלך מהממת , איזו מתוקה.

    סיגלין

    השבמחק