יום שבת, 10 באוקטובר 2009

בשורות טובות - המלכה החדשה הגיעה!

טוב אז אחרי שהלחצתי את כולם בלילה עם מותה של מכונת התפירה הותיקה שלי....ואני מתנצלת מראש מכל מי ששמע כבר את הסיפור היום.....(ניבה, נירית, טלי, מאירה - אתן פטורות חד פעמית מקריאת רשומה זאת), עשיתי חיפושים מהירים, כולל התייעצויות עם תופרות אחרות והעליתי בחכתי שני דגמי מכונת תפירה שנראו לי פופולריים בקרב התופרות וגם נותנים לי את כל מה שמי שכבר מתקדם בתפירה צריך, התלבטתי בין זינגר 7463 (אין פה באנגליה 7462) לבין BTOTHER BC2100 שתיהן היו במחיר של 200 ליש"ט שזה 1,186 ש"ח...כן מצטערת לאכול את הלב לכל מי שגר בישראל, המחירים פה הרבה יותר זולים...
מכיוון שיש פה בבית עינייני מחלות לא הסתייע לי לצאת מהבית אז שלחתי את בנזוגי היקר (לפני שהוא גילה שגם הוא "חטף" ונפל למשכב) למרכז מכונות התפירה לא רחוק מהבית שלנו, אחרי שדיברתי עם המחסנאי שישמור לי את המכונה....החלטתי ללכת על ה- BROTHER גם בגלל שזאת ששרתה אותי בנאמנות הייתה מאותה משפחה וגם בגלל שהם נותנים עוד מלא דברים במתנה בשווי של עוד כ-120 ליש"ט : מספריים לבד (חמישה זוגות של חברה מצויינת), חותכן, מקוקים ריקים, ומלא מלא חוטים בכל הצבעים שווים שווים גלילים גדולים.....וגם את כיסוי המכונה שבדרך כלל עולה בנפרד ועוד תוספת שיוצרת מעין שולחן עבודה קטן על המכונה שגם עולה בנפרד....כל זה במתנה. באותה הזדמנות ביקשתי ממנו להוסיף גם רגל טפלון (כזאת שתופרת על ויניל, שעוונית, עור, דברים חלקים שרגל רגילה לא מתמודדת איתם....), אחרי רבע שעה קיבלתי טלפון, על הקו היה הטכנאי הראשי במרכז המכונות תפירה והסביר לי שלמרות שהוא הכין לי את המכונה שבחרתי הוא תיחקר את בעלי ו....הוא ממש מוכר לי בלב כבד את המכונה, לדעתו אני צריכה אחת הרבה הרבה יותר מקצועית, וככה בנימוס אנגלי (של מוצא הודי) הוא ביקש לשאול אותי שאלות כמו: כמה פעמים את תופרת בשבוע?איזה בדים? אלו דוגמאות? מה את רוצה לעשות? והתברר שלמרות שנראה היה לי שבחרתי נכון, כדאי להשקיע יותר, המכונות שמייצרים היום לא ממש חזקות, זה לא מה שהיה פעם ולכן החיים שלהם לא ארוכים כמו המכונות של ה- 20 שנה, אם אני תופרת יותר מפעם בכמה שבועות פרוייקט פשוט כדאי להתשתדרג....כמובן גם שמשלמים יותר. הטכנאי החזיר את הטלפון לבעלי שאמר לי: נשלב את מתנת יום הנישואין (שהיה בחודש שעבר) עם היומולדת (יש עוד זמן....) (או שפשוט הבעל זומם על איזו קנייה של משהו שקשור באופניים ובונה לו את סיפור ההוגנות בין בני הזוג....) וככה חזר בעלי עם מכונה מקצוענית, בליגה לגמרי אחרת ממה שציפיתי, BROTHER INNOV IS 350, יש לה 294 סוגי תפרים כולל אותיות!!!!!!!!!!!! ועוד כל מיני פיצ'רים שאני לא אלאה אתכם בהם מי שמבין בזה ורוצה להסתכל יגש ללינק. הבעיה היא כזאת: היא כל כך מורכבת ומלאה בתכונות שזה מעט מאיים עלי, מהצהרים אני מסתכלת עליה והיא עלי.....ועוד לא התמודדתי איתה...אני רק מלטפת בינתיים....

7 תגובות:

  1. איזה כייף, תתחדשי!אני אשתדל לזכור לחזור אליך עוד שנה ותספרי לי בכמה תפרים מבין ה-294 ממש השתמשת :-)

    השבמחק
  2. תתחדשי!!! תהני ותעשי המון פרוייקטים מדהימים!!
    גם אני מחפשת מכונת תפירה (אני כל כך טריה בתחום שאף פעם לא נגעתי באחת..חחח)
    ואת לא מתארת לך כמה הן יקרות כאן..
    אולי שווה לעשות טיול ללונדון :)

    nadi27

    השבמחק
  3. אני אכן לא מאמינה שאשתמש בכל התפרים...הסיבה ששיכנעה אותי לקנות אותה היא מעבר לזה שהכל נורא אוטומטי (השחלה קריעה ופעולות נוספות שהמכונה עושה בעצמה) המנוע חזק וזה נראה לי חשוב, התפרים הם בונוס ואני בהחלט אנסה כמה שיותר מבטיחה לצלם ולפרסם. לתגובה השניה - אני ממליצה להתחיל בפשוטות יותר שציינתי בתחילת הרשומה ולא ללכת ישר על משהו קצת יותר מורכב שאמנם אוטומטי נורא אבל דורש ידע בתפירה.

    השבמחק
  4. תתחדשי! מאחלת לך ולמכונה שנים ארוכות של בילוי משותף ותוצרים שווים!

    השבמחק
  5. קודם כל איחולי בריאות והחלמה שלמה לכל החולים. המלכה מ ה מ מ ת. והתפרים חבל"ז. תבדקי טוב בהוראות הפעלה היא בטח גם עושה קפה ... בעצם אצלכם זה תה.
    תתחדשי

    השבמחק
  6. יא, איזה כיף לך, נשמעת מכונה תותחית, מחכה לראות מהתוצרים המקסימים שייצאו ממנה (הרגת אותי עם היכולת שלה לתפור אותיות...)
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  7. תתחדשי מותק - מאחלת לך ולה שנים רבות של קילומטראז' תפרים משגע, ENJOY!!!
    OXOX
    יפעת, פלורידה

    השבמחק