יום שבת, 5 בספטמבר 2009

הטילדה הראשונה שלי וילדים יוצרים

לפני מספר שבועות רכשתי את הספר האחרון של טילדה, משיטוטי בבלוגים השונים ראיתי הרבה יצירות מהסגנון הטילדאי (לקח לי כמה שבועות טובים להבין בכלל מה זה....) בעקרון אני מאד אוהבת את הדברים אבל לפעמים זה ממש TOO MUCH , יותר מידי קיטש יותר מידי פרחוני, יותר מידי ורוד וורדים....אבל תודו שיש בזה קסם של חו"ל, משהו כזה בין אנגליה לסקנדינביה....
בקיץ הזה גם רכשתי לעצמי חברה חדשה ושמה נועה, נכון שהיא בגיל יונתן (12) , אבל היא נערה מוכשרת ומתוקה, ביחד תפרנו כל מיני פרוייקטים חמודים. אחד הפרוייקטים שעשינו ביחד הוא את בובת הטילדה הראשונה שלי. בחרנו במקריות בברווז חמוד מאד....הנה הוא לשיפוטכם:
איתמר שהתחיל גם הוא להראות ניצני התלהבות מתפירה תפר פעם ראשונה לבד במכונת התפירה את הכלב הזה:ויונתן שכבר מומחה רציני ויצירתי מאד תפר את נרתיק הטלפון הזה, אהבתי את שילובי הצבעים שהוא בחר:

וכל זה באחר צהרים אחד (כן כן אני משויצה....)....אתם לא רוצים לדעת איך הבית שלי נראה אחרי כן....בכל מקום התעופפו חתיכות של חוטים ובדים בכל הצבעים, מזל שהיתה עוזרת יום למחרת. אגב גם נועה תפרה כמה פרוייקטים מקסימים באותו היום אני אבקש ממנה לצלם ונפרסם את יצירותיה ברשומה נפרדת.

תגובה 1:

  1. הברווז משגע,
    אבל היצירות של הילדים שלך הןרסות!!!
    התפוח לא נפל רחוק, הא? ;-)

    השבמחק