יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

ישראל שלי - תל אביב 2009

ביקרתי הקיץ ביקור חטוף בישראל. הבנים היו אצל ההורים שלי בקייטנת "סבא וסבתא" מדהימה (ועל כך מגיעות להם שוב תודות גדולות) ואני הגעתי כדי לקחת אותם חזרה ללונדון (אמא שלי כמעט החביאה להם את הדרכונים) , זה המקום להתנצל מעומק לב בפני כל החברים המאד אהובים שלא הספקתי אפילו להתקשר ולהגיד שאני בישראל, פשוט ידעתי שאני מגיעה לזמן כל כך קצר ושהביקור יהיה ממוקד מאד במשפחה ולכן אפילו לא התקשרתי כדי לא להיות מתוסכלת מכך שלא אוכל להפגש (אלו רגשות קשים שרק מי שעבר לגור לתקופה בחו"ל יודע כמה נקרעים בין הרצון לחזור לחיים הקודמים לבין החיים החדשים....) אז חוץ מזה שהיה חום גיהנום וידוען אחד התאבד בכלא וחבורת חוליגנים רצחה אדם תמים בחוף הים ובגלידריה ממותגת התייחסו אלינו כאילו אנחנו לא ראויים בכלל לאכול את הגלידה המזובללת שלהם, ובהוד השרון ראש העיר החליט להטיל איזו אגרה מטורפת כי לא ברור על מה הוא הוציא את כל הכסף של הארנונה (אולי על הזיקוקים ביום העצמאות או האורות שנשארים דולקים ברחובות גם אחרי שמחת תורה?).....כל זה ועדיין ישראל זו המדינה שלנו, כל מי שישראלי וחי בחו"ל יש לו בית אחד וזהו!
אז אני מעלה כאן שתי מתל אביב (דרום) שצולמו ליד הבית החדש של אחותי בן זוגה....התמונה שלמעלה של הרצפה וזאת של המזגן....היה משהו בתמונות האלה שדיבר אלי.....זה המקום להפנות אתכם גם לרשומה מקסימה שכתבה חגית על דרום תל אביב.
וזאת יערה מנסה להתמודד עם החום בגיגית. גם אתם עשיתם בריכה קטנה כשהייתם ילדים בתוך גיגית?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה