יום רביעי, 5 באוגוסט 2009

אחרי יותר מ- 13 שנים.....

חברתי ג'ודי באה לבקר אותי אחרי 13 שנה....אני צוחקת.
ג'ודי ואני הכרנו בצבא...שירתנו ביחד באחת מחטיבות השריון ברמת הגולן בתור קצינות, היא תחזוקה ואני ח"ן-ת"ש ונפגעים. הרבה חיים משוגעים עשינו ביחד. ג'ודי קשורה קשר עבות לסיפור ההכרות הרומנטי שלי ושל גונן. היא גם היתה בחתונה שלנו, אבל אז ניתק הקשר, לא ברור למה, כמו הרבה מהדברים האלה שאין להם ממש הסבר בחיים.....מזל שמישהו המציא את הפייסבוק (הידע הכללי הנרחב שלי לא כל כך טוב בעת המודרנית בשמות ממצאי תוכנה כזו או אחרת, נתקעתי בביל גייטס והחלונות....) כי כך ג'ודי איתרה אותי, החלה גם להיות חובבת של הבלוגהזה, התכתבנו ואז היא הגיעה לבקר בלונדון.
היה סופשבוע מקסים עם הרבה שופינג ובילוי מצויין של בנות, ראינו את הסרט PROPOSAL שהוא כמובן סתם קומדיה רומטית שדופה וצפויה אבל ביחד לא הפסקנו לצחוק....ככה גם למדתי מקולגות אנגליים שלי ש"סרט בנות" נקרא בסלנג באנגלית: CHICK"S FLICK (אני מקוה שאני מאייתת את זה נכון).
לפני שג'ודי חזרה לארץ הבטחתי לה מתנות ממני לשני הילדים המקסימים שלה כרמל ודניאלה. אז הינה הקוביה והבובה שתפרתי להם. בכך בעצם חנכתי רשמית את חדר העבודה החדש שלי...אני מבטיחה שכשהוא יהיה מסודר אפרסם פוסט על איך הוא נראה.



ובשבילך ג'ודי אנ אסיים רשומה זאת בברכת: R-A-M-O-N (מי שיראה את הסרט יבין גם הוא....)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה