יום ראשון, 2 באוגוסט 2009

השראה - רקמה על קנווס


LOTTA JANSDOTTER היא אחת ממעצבות הטכסטיל המוכשרות והמיוחדות ש"פגשתי" בשיטוטי ברשת בעת האחרונה, הספר שלה נתן לי השראה רבה גם בנושא ההחתמות בדים וגם איך דווקא בדברים הפשוטים השאובים מהטבע ובצבעים מאד טבעיים אפשר להגיע לתוצאות מקסימות, אני אוהבת מאד את הסגנון הזה ופחות (ויסלח לי כל מיש כן אוהב...על טעם ועל ריח לעולם לא נתווכח) הקיטשי והעמוס מלא בנצנצים ומבריקים, אני מודה שבעבר הייתי יותר בכיוון הזה, וגם היום במידה וזה יתאים לא אהסס לפנות לצבעים ולחומרים שונים, אבל בהחלט מקור השפעה מרכזי כרגע בעבודות שלי זה הסגנון שאתם יכולים לראות אצלה.

מה שאני יצרתי בהשראתה זה קנווסים שצבעתי ועליהם רקמתי. אני חושבת שהיחודיות באה משני מקורות: אחד משימוש בדוגמאות בהשראתה של LOTTA, מאד לא סימטריות אך מתקשרות עם הטבע, ושנית, הרקמה על קנווס, נכון שעשו את זה לפני כן אבל בדיוק ככה עוד לא ראיתי.
עכשיו התמונות מחכות להיתלות או להינתן במתנה, לאדם הנכון, במקום הנכון ובזמן הנכון. התמונה הקטנה ניתנה במתנה לסגן מנהל בית הספר של הבנים שמאד עזר לנו בקליטה של יונתן בשנה הראשונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה