יום שלישי, 23 ביוני 2009

מתנות ללידה

אחד הפרוייקטים החביבים עליי בתפירה הם סלים שהם מתנות ללידה. סלים כאלה שהם בעצם סוג של תיקים, מלאים בכל מיני הפתעות יפות. אני אוהבת להשתעשע עם הצבעים הבדים והטקסטורות. וכמו שאתם מכירים אותי, רוב הבדים היו פעם, מפה, חולצה, שמיכה, סדין או משהו כזה....לעיתים יש בדים שנשולבים שנקנו במיוחד לתפירה.
בזמן האחרון הצטברו אצלי תמונות של "סלי לידה" כאלה שעשיתי לאנשים, גם כמתנות שאני נתתי וגם כהזמנות ממני לאחרים.
שימו לב שהסלסלה היא רב שימושית, אפשר להשתמש בה כסלסלה לשים בהישג היד מגבונים חיתולים וקרם טוסיק, זה יכול להתלות על העגלה כסל כשיוצאים לפארק (לא לשים ארנק או טלפון כי זה פתוח) וגם לילדים יותר גדולים, לשים צעצועים. דוגמאות לסלסלות כאלה מסתובבות המון ברשת בכל הצורות גדלים והוראות ההכנה.
אני מאד אוהבת לשים בפנים קוביות משחק הרכות....

ולמלא בעוד כל מיני דברים מתוקים, בובות רכות מכל מיני סוגים, שמיכה עם קשרים ואפליקציה....
מה שחשוב זה שהכל HAND MADE ומיוחד כי לאף אחד אין את אותו הדבר!!! גם אם אני ממש אשתדל אף פעם לא אוכל לחזור פעמיים בדיוק על אותו סל או קוביה, זה פשוט בלתי אפשרי....הכל תלוי במצב רוח , מזג אויר וכדומה....וזה מה שהופף את זה לכל כך מיוחד.
אשמח לקבל תגובות, הערות, הארות ושיפורים מומלצים.

3 תגובות:

  1. הסלסלות מקסימות! נתת לי השראה להשתמש בבדים ישנים שיש לי בבית וכבר כמעט והתייאשתי מלהשתמש בהם.
    והרעיון של מתנה ללידה הוא פשוט נפלא!

    השבמחק
  2. This rеally is awesome! Thanks for the wеbsite and
    also the гeviewѕ that people have submitted.
    Ѕeems like excellent ρroduсts. I've come across them with 7-11 and never purchased them. Will attempt it based on the great evaluations...........

    Here is my website: ar.de2mano.com

    השבמחק
  3. מעולה!!!
    בכל 31 שנות חיי לא הטריד אותי שאני לא יודעת לתפור, מלאכה שסבתא שלי תמיד רצתה ללמד אותי.
    משנולד התינוק שלי, הבנתי איזה פספוס זה..
    את מציעה סלים כאלו גם למכירה?
    אחזור להתעדכן כאן בעוד כמה ימים נראה מה את אומרת.

    השבמחק