יום שבת, 9 במאי 2009

אני גאה להציג - תיק יצירה!!!


הרבה זמן אני מתכננת לעשות מעין קלמר כזה שמכיל בתוכו צבעי עפרון, ראיתי משהו באיזה עיתון וגזרתי, אחר כך קיבלתי את פוש רציני מגיסתי יפעת בארה"ב שתפרה לאחייניות שלה, קלמר מגולגל שמכיל בתוכו צבעי קריולה. מקסים מקסים ומתוק, נסגר בסרט. ואז ראיתי עוד אחד בבלוג החמוד הזה.
החלטתי לשכלל את הרעיון מעט, הוספתי כיס לספרון קטן עם דפים חלקים וגם ידית לתלייה כמו תיק. הואריציות רבות, שילובי הבדים, ההחתמות, הפרסונליזציה עם שם הילד, סוג הסגירה, הידית....בקיצור אפשר לשחק עם זה מאד!!! ממש מגניב. וכמובן מאחורה ההחתמה של החותמת שלי שבפני עצמה היא פריט מקסים בעיני.


זה הפרוייקט הנוכחי שלי (אני בשמחה מקבלת הזמנות באימייל ואז גם אתן הצעת מחיר כולל משלוח).
לצערי המצלמה הראשית שבקה חיים עם תמונות של מספר תיקים בתוכה, אז כאן מופיעים שני התיקים אחרונים שתפרתי וצולמו. התיק שבצילום ניתן מתנה לנגה לונדון המקסימה שחגגה יומולדת 2 לפני שבוע!!! ויש עוד תיק שאיתמר נתן לילדה מהכתה שלו היום במסיבה ניגרית מסורתית...(הוא עוד לא חזר אז אני לא ממש יודעת מה היה שם!!!)

תגובה 1:

  1. היי, מותק!!
    התיק מקסים - אחלה שידרוג :)
    והילדה מהממת,
    תודה על הפירגון
    שולחת לך נשיקות וחיבוקים
    יפעת, פלורידה

    השבמחק