יום חמישי, 7 במאי 2009

מטפחת מחנות צדקה

חנויות צדקה באנגליה הן אחת התופעות הכי מדליקות שניתקלתי בהן. בישראל בחיים לא קונים "יד שניה" = איכס זה מגעיל, פתאום כאן זה נראה מאד טבעי ואפילו רצוי.....כמובן שלא קנינו עד כה בגדים...(רק אפודת צמר חמודה ליערה וכובע עם הטיקט כחדש לתחפושת) אבל חנויות הצדקה הן מקור טוב לבסיס ליצירה בסגנון VINTAGE לכלים מחרסינה בסגנון אנגלי ולצעצועים לעיתים.
חנויות הצדקה המובילות: OXFAM, CANCER REASERCH, NORWOOD ויש עוד.....
באחד מביקורי (אני עושה גיחה כמעט כל יום כי כל פעם יש משהו חדש....)מצאתי מטפחת אף ארוזה חדשה ורודה חמודה עם תחרה. אני יודעת שזה נשמע משוגע אבל מיד היה ביני לבינה חיבור = כלומר, ידעתי שהיא תהיה פרוייקט ביום מן הימים....אני אף פעם לא יודעת מראש מה יצא מחומר הגלם אבל לכל חומר או בד יש את הייעוד שלו, בדיוק כמו לנו לא?
רק כאשר הבאתי מארה"ב את חותמות הציפורים המקסימות האלו:
ויערה הייתה חולה, אז בזמן שהייתי איתה בבית, החלטתי להחתים את הציפורים על המטפחת ולרקום את ההחתמה....זה מה שיצא:








די מיד היה ברור לי שאתפור מהרקמה כרית שתשאר ליערה לכל החיים מעין מזכרת כזו מאמא....משהו שמעבירים מדור לדור (עד שמישהו מחליט לעשות סדר ומעיף את זה לפח). הבדים כולם ממרכז המיחזור ב- WATFORD והמילוי הוא שני סוודרים ישנים של גונן וכל שאריות הבדים הקטנטנות של התפירות שלי שאני מעולם לא זורקת אלא שומרת בשקית מיוחדת כדי למלא כריות!!!

כך נראית הכרית במיטה של הנסיכה:

וזה הבד האחורי, מקסים ונסיכותי לא פחות:

מה אתם אומרים? זה מה שישכנע אותה לישון כל הלילה במיטה שלה?
נחיה ונראה.....

2 תגובות:

  1. מהמם!!!
    איזה כרית מתוקה - ההחתמות והריקמה מקסימות!
    נשיקות
    יפעת , פלורידה

    השבמחק
  2. תודה יקירתי!!! נשיקות.

    השבמחק