יום רביעי, 29 באפריל 2009

הרקמה הראשונה של YAYA

יהיה חולה בדלקת ריאות....זה לא מונע ממנה להשתולל בבית וכרגיל לדחוף את עצמה בכוח בין הבדים והמכונת תפירה שלי. היא מראה סימני התעניינות בתפירה כבר מגיל צעיר מאד וזה משמח אותי כמובן. כשאני עם מספריים גם היא רוצה "גזיר גזור בד" וכשאני עם מחט גם היא רוצה "תופרת - בפ' דגושה"....החלטתי לנסות לתת לה.
שמתי לה במחזיק העגול לרקמה, בד חלק שעליו ציירנו לבחירתה פרפר, היא בחרה את צבעי חוטי הרקמה וביחד רקמנו את הפרפר.
ניסיתי להסביר לה כללי זהירות עם המחט וגם את כיוון הכניסה והיציאה של המחט. היא קלטה את זה במהירות כמו ספוג, לא תאומן המוטוריקה העדינה שלה עם האצבעות השמנמנות והחמודות.
זאת התוצאה....מה אתם אומרים?

6 תגובות:

  1. אווייש - היא פשוט מתוקה הילדה הזו!!!!
    והריקמה מקסימה
    החלמה מהירה ונשיקות
    יפעת, פלורידה

    השבמחק
  2. אווייש - היא פשוט מתוקה הילדה הזו!!
    הריקמה מקסימה
    החלמה מהירה ונשיקות לכולם
    יפעת, פלורידה

    השבמחק
  3. שמחה ומתרגשת למצוא ישראלית שעוסקת ביצירה בלונדון :-)

    השרפרף מלפני שני פוסטים כבש אותי, והקטנה שלך בהחלט מגלה סימני פוטנציאל

    השבמחק
  4. נראה לי שהסיפור של כל תגובה פעמיים זה סוג של מגיפה כאן, מתנצלת על ההצפה :-)

    השבמחק
  5. היי,
    אני בסיור שלי שהתחיל מההתחלה. אבל פה - הייתי חייבת להתעכב ולומר - באתי, ראיתי, חייכתי קשות!
    נשיקות

    השבמחק